CIFP Plaiaundi LHII

Más resultados..

Generic selectors
Solo coincidencias exactas
Buscar en el título
Buscar en contenido
Post Type Selectors
post
page
Filtrar por categorías
Administrazioa eta kudeaketa
Aktualitatea
Berriak
Ekitaldiak
Gizarte eta kultur zerbitzuak
Goi mailako
Ikaskuntza-Eredua
Ikasleak
Informatika
Jakinarazpenak
Maila ertaina
Matrikulazioak
Merkataritza eta garraioa
Orrialdeak
Osasungintza
Proiektu eta Zerbitzuak
Proiektuak
Tramiteak idazkaritzan
Zentroari Buruz
Zerbitzuak
Zikloak
politica de calidad

Kalitate politika

CIFP PLAIAUNDI LHII bere estrategian sartu du prozesukako kudeaketa-sistema baten bidez lan egitea, zuzendaritza-taldeak eta erakunde osoak ikastetxean etengabeko hobekuntza eta lan ona bultzatuz, eskualdeko eta ingurune hurbileneko herritarrei zerbitzurik onena eta prestakuntzarik onena eskaintzeko. Gure ildo estrategikoak pertsonak, kanpo-harremanak, berrikuntza eta metodologia berriak dira, eta aplikagarriak diren lege-baldintzak betetzeko konpromisoa hartzen du. Kudeaketa-sistemak behar bezala funtziona dezan, PLAIAUNDI LHIIk UNE-EN ISO 9001:2015 arauan oinarritutako kalitatea kudeatzeko sistema hartzen du erreferentzia-eredutzat.

En concreto, nuestro Instituto se identifica con las siguientes directrices:

Estas directrices se despliegan a través de los siguientes procesos y proyectos:

Zentroaren helburuak adierazleen bidez kuantifikatu eta neurtu ahal izango dira, eta helburu horiek guztiak kalitate-helburuak dira, eta horien betetze-maila aldizka ebaluatuko da.

Urteko planetan finkatuko dira helburu horiek, eta dagokien betetze-maila.

Kalitatearekiko konpromisoak erakunde osoari eragiten dio, eta, beraz, zentroa osatzen duten pertsona guztiek beren gain hartu dute sistemaren eraginkortasuna etengabe hobetzeko eta interes-taldeen baldintzak nahiz aplikatzekoak diren legezko eta arauzko baldintzak betetzeko ardura. Horretarako, ikastetxeko zuzendaritzak bere eginkizunak betetzeko behar duen prestakuntza-maila lortzeko bitartekoak jarriko ditu.

Gure gizartearen beharrak eta itxaropenak berme osoz asetzeko, ezinbestekoa da kalitate-sistema eraginkorra izatea, etengabeko hobekuntzan oinarritua eta lege-eskakizun guztiak betez. Horretarako, gure funtzionamendua UNE-EN-ISO 9001-2015 erreferentziako kudeaketa-ereduan oinarritzen dugu.

periodico-blanco
  • Actualidad