Familiekin lankidetzan aritzea eta arrisku sozialean dauden adingabeei arreta eskaintzea
7h
Haur hezkuntzaren didaktika
4h
Gizarte trebetasunak
4h
Haur-jolasa eta bere metodologia
2h
Lehen laguntzak
3h
Ingeles profesionala
3h
Enplegagarritasunerako ibilbide pertsonala II
4h
Hautazko modulua
–
Proiektu intermodularra
–
DUALa
ZER IKASI ETA EGINGO DUT?
Haurrekin eta haien familiekin hezkuntzan eta gizarte-arretan esku hartzeko jarduerak programatzea, diseinatzea eta gauzatzea.
Beste profesional edo zerbitzu batzuen parte-hartzea behar duten haurren eta familien beharrei erantzuteko baliabideak eta prozedurak erabiltzea.
Esku-hartzearen prozesua eta lortutako emaitzak ebaluatzea, lotutako dokumentazioa kudeatzea eta informazioa transmititzea.
Lanbide-jarduerari buruzko ezagutza zientifikoak eta teknikoak eguneratuta edukitzea, bizialdi osoko ikaskuntzarako dauden baliabideak erabilita.
Haurrekin eta haien familiekin, integratuta dauden taldeko kideekin eta beste profesional batzuekin harreman onak izatea, gizarte-trebetasunak, kultura-aniztasuna kudeatzeko gaitasuna eta sortzen diren gatazketarako konponbideak erakutsiz.
NOLA?
Metodologia aktiboa eta elkarlanekoa.
IRTEERA PROFESIONALAK
Haur-hezkuntzako lehen zikloko haur-hezitzailea.
0 eta 6 urte bitarteko haurren aisialdiko programa edo jardueretan hezitzailea: ludotekak, kultur etxeak, liburutegiak, ikastetxeak, aisialdiko zentroak, baserri-eskolak, etab.
ZER IKASTEN JARRAI DEZAKET?
Lanbide-espezializazioko ikastaroak.
Goi-mailako Lanbide Heziketako beste ziklo bat, indarrean dagoen araudiaren arabera lanbide-moduluen baliozkotzeak ezartzeko aukerarekin.
Unibertsitate-irakaskuntzak, indarrean dagoen araudiaren arabera baliozkotzeak ezartzeko aukerarekin.
Cookieak erabiltzen ditugu gure webgunean esperientzia onena ematen dizugula ziurtatzeko. Leku hau erabiltzen jarraitzen baduzu, horrekin ados zaudela onartuko dugu.
Usamos cookies para asegurar que te damos la mejor experiencia en nuestra web. Si continúas usando este sitio, asumiremos que estás de acuerdo con ello.